8 sierpnia 2013

Pierwszy post.

Hej ;**

       
Zaczynam pisać swój pierwszy blog w życiu :). 
Eh.. nie wiem od czego zacząć.
Dziś się strasznie nudziłam: oglądałam tv i przeglądałam różne strony internetowe. Tak około 14:00 napisała do mnie Agnieszka, że jest już w domu. Oczywiście ucieszyłam się, bo dawno jej nie widziałam, więc napisałam jej żeby do mnie przyszła, bo dość blisko siebie mieszkamy.
Po 20 minutach Aga była u mnie. Najpierw usiadłyśmy i rozmawiałyśmy o wszystkim co nas ominęło heuheu. Potem wpadłam na pomysł żebyśmy z moich starych spodni i szortów , zrobiły zajebiste spodenki :)). Wzięłyśmy  się do pracy :). Gdy skończymy odprowadzę ją z Leą.

I PARA:
PRZED: 


PO:


 

II PARA

PRZED:



PO:
 



No i tak miło mi zleciał dzień :)). Myślę że wam się podobają moje spodenki :). Paa:****

15 komentarzy:

  1. wow widać że się nudziłaś :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nudziłam się , tylko wpadłam na taki super pomysł. :)

      Usuń
  2. Świetny blog ! może zainteresuje Cię konkurs na moim blogu ? Do wygrania śliczna sukienka River Island :) Zapraszam !

    http://www.pannajoannak.pl/2013/08/konkurs-z-sukienka-od-river-island.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :) Te spodnie to były normalnie takie długie, czy jedna nogawka długa a druga krótka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. Były obie długie... po prostu tak dla porównania XD

      Usuń
    2. Haha, a już myślałam, że jedna była taka, a druga taka xD

      Usuń
  4. fajny diy :D
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. siwetne !

    Zapraszam do mnie
    tynka-blog.blogspot.com i tynkaa-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiłabym o wstawienie baneru z ocenialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! <3
    Obserwujemy ?? http://kolorowebarwyzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebiste ; )) ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz i zapraszamy ponownie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SPAM i obraźliwe komentarze będą usuwane.