11 sierpnia 2013

Nie zwykły post

Hej Wam :**


Dziś będzie post o moim związku. Od 30 lipca jestem z Danielem. Znaliśmy się nie cały rok. Poznaliśmy się w gimnazjum, ale jakoś nie zwracaliśmy na siebie uwagi. Po pół roku zmieniłam szkołę. Pewnego dnia Daniel napisał do mnie, pisaliśmy ze sobą i bardzo dobrze poznaliśmy się. Pewnego dnia spotkaliśmy się, chodziliśmy tu i tam, wygłupialiśmy się. Po tygodniu, kiedy była u mnie kuzynka Gosia on chciał się spotkać, oczywiście zgodziłam się. Poszłam z Gosią w umówione miejsce, Daniel był z kolegą Mikołajem (hehe, przystojny chłopak). Grr!!!! Przecież mowa tu o Danielu. W pewnym momencie Daniel zatrzymał mnie i powiedział, że chce się mnie o coś zapytać... Zapytał się mnie czy chcę z nim być! Zgodziłam się, byłam prze szczęśliwa :) Oto takie streszczenie powstania i początku mojego związku.

Parę zdjęć: 




Taki tam rozmazany przyjaciel DANIELA, Mikołaj.

To papa ;* 3maj cie się :) ;**

22 komentarze:

  1. szczęścia :3
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęścia ! ;) oby więcej takich zdjęć !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie blog nie jest dobrym miejscem na opisywanie takich prywatnych historii ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasujecie do siebie, to widać na pierwszy rzut oka ♥

    Zaobserwujesz i skomentujesz? Dopiero zaczynam ----> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka to romantyczna historia :d
    http://fidanzataa.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog:)
    Ty to masz szczęście :)

    zapraszam na mojego bloga!
    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanego związku :)
    zaczarowane-miejsce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości;)!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ,pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słodko :D Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz i zapraszamy ponownie!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SPAM i obraźliwe komentarze będą usuwane.